Fabiënne in Arizona!

Spirit week, Homecoming & My Birthday

Hoi iedereen!

Hier even een kleine update over mijn leven in Amerika. 10 september ging ik met mijn gastfamilie uiteten voor mijn verjaardag. We hadden ons leuk opgetut en gingen naar een heerlijke Italiaan in Scottsdale, dat is zo’n 45 min rijden van hier. Die week was het spirit week bij mij op school. Dat betekent dat de hele week in het teken staat van de schoolspirit en je ‘verkleed’ gaat. Maandag was het free dress day, dat betekent dat je zelf mag bepalen wat je aandoet en je je niet aan de dresscode hoeft te houden. Maar dat is toch niet helemaal waar. Want nog steeds mag je je schouders niet laten zien en je jurk/rokje moet tot je knieën komen. Op dinsdag was het make yourself at home PJ day, dat betekent dat je in je pyjama naar school mag komen, maar je hebt nog steeds dezelfde regels met je schouders en knieën. Op woensdag was het 90’s day, donderdag was het grandparents day en op vrijdag moesten junior high in het rood komen, freshmen en sophomores in het blauw en juniors en seniors in het wit. Het was wel grappig om te zien. Die woensdag was het ook mijn 17e verjaardag. Toen ik mijn kamer uit liep in de ochtend zag ik dat het hele huis versiert was, dat was een super leuke verrassing. Ik had een halve dag school dus ik kon nog wel gezellig mijn vriendinnen zien en daarna ging ik samen met Aya lunchen met sushi. Ik ben erg verwend en heb een top verjaardag gehad.

Op vrijdag hadden we de homecoming game. Het was echt een super gezellige wedstrijd. Ik ging samen met 5 vriendinnen tijdens de wedstrijd even snel naar walmart om confetti kanonnen en bloem te halen. Toen de wedstrijd bijna voorbij was gaven we de bloem aan de andere studenten en toen de wedstrijd voorbij was gooiden we allemaal tegelijkertijd de bloem in de lucht en vuurde de kanonnen af. Het was een top ervaring. Die zaterdag hadden we de homecoming dance. Mijn homecoming groep bestond uit 6 personen. Aya, Nathalie, Megan, Megan’s vriend en mijn date. We gingen eerst naar een mooie golfcourse om foto’s te maken, maar daar werden we weg gestuurd omdat we geen lid waren. Dus toen gingen we naar een koffiewinkeltje waar ze een mooie tuin hadden. Daar hebben we veel foto’s gemaakt en daarna gingen we naar een Italiaans restaurant en hebben we heerlijk gegeten. Toen we klaar waren gingen we naar de school, want daar was homecoming. Ik wist niet echt wat ik kon verwachten, maar het was een top avond. Er was een gave photobooth waar je gratis onlimited foto’s kon maken. Verder heb ik heerlijk kunnen dansen en genieten van deze Amerikaanse ervaring.

Afgelopen vrijdag ging ik met wat vrienden op een night hike. We gingen een berg/heuvel achter een kerk beklimmen, die aardig steil was haha. Toen we boven waren konden we genieten van prachtig uitzicht en een geweldige sterrenhemel. We hebben daar geklets, spelletjes gespeeld en veel foto’s gemaakt. We hebben zoveel gelachen dat mijn gezicht pijn deed, dus dat betekend dat het een top avond was!

School is zo makkelijk hier, ik hoef amper wat te doen en haal allemaal A’s. Ik geniet van mijn leven in Amerika en de tijd vliegt voorbij, want ik zit al bijna 2 maanden hier. En dat besef ik nog steeds niet, maar gelukkig heb ik nog aardig wat tijd te gaan hier in Amerika.

Liefs, Fabiënne

Reacties

Reacties

Joseph

Echt leuk om je verhalen te lezen Fabi en te merken dat je het naar je zin hebt. Fijn om ook om te lezen dat je omringd wordt door aardige en lieve mensen. Veel plezier en succes en het volgende verhaal !..

Valerie

Super leuke verhalen Faabje!! Mis jou x

Alda dekker

Geweldig Fabienne om dit te lezen je hebt het toppie naar je zin schat het kan niet beter fijn om dit te lezen ik denk aan je lieve schat dikke kusssss ????????????????????

Alda dekker

De vraagtekens zijn hartjes en xxxxxxx

Liane

Lieve Fabi,
Wat maak je toch allemaal leuke en bijzondere dingen mee...heerlijk om te lezen! Enjoy!
xxxxx

nonna

geweldig lieve schat dat je in America zo naar je zie hebt !!! dat is voor ons hier in Nederland minder moeilijk je gemis hier !!! ............ maar missen doen we wel !!! nog van Harte Gefeliciteerd en geniet intens van je tijd daar !!! dikke kus en een stevig knuffel !!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active