Fabiënne in Arizona!

Lorraine is the best!

Hoi!

Hier een kleine update over de afgelopen twee maanden van het Amerikaanse leventje. Ik zit hier nu al 7 maanden, en ik word steeds meer gewend aan het leven en alles wordt normaler.

Een paar weken geleden was het senior night bij de basketbal wedstrijd. Dat betekent dat de wedstrijd in het teken staat van de seniors, en de spelers die seniors zijn worden in het zonnetje gezet met bloemen enzo. Dit was mijn eerste basketbal wedstrijd en het was super leuk! De sfeer was erg gezellig en we hebben gelukkig gewonnen! 5 februari was de Superbowl, het is de kampioenswedstrijd van de American Football league. Het is super Amerikaans, dus ik was erg benieuwd hoe deze ervaring zou zijn. De moeder en stiefvader van Lorraine kwamen de wedstrijd kijken bij ons, dus we hadden allemaal lekkere hapjes gemaakt. Jammer genoeg speelde de Seahawks, het team uit Seattle, niet in de Superbowl. Maar het was nog steeds een leuke wedstrijd., met een verrassend einde. Het was dus een leuke Amerikaanse ervaring. Op 11 februari hadden we weer een schooldance, dit keer was het morp. Prom achterstevoren geschreven, en dat betekent dus ook alles totaal anders dan prom. In plaats van in een mooie jurk te komen, kwam je in jeans en een shirt. In plaats van uiteten te gaan in een sjiek restaurant, at je hamburgers bij in&out. Het was erg gezellig met iedereen en mijn leuke groep!

Aniek, een andere exchange student met wie ik in New York was, woont ongeveer 30 minuten van mij vandaan hier. Alleen in de afgelopen 7 maanden dat we hier hebben gezeten, hadden we elkaar alleen de eerste week nog een keer gezien, shame on us haha. Maar afgelopen vrijdag hadden we dan eindelijk afgesproken met een vriendin van haar. Het was super grappig om een bekend gezicht te zien, iemand waarmee ik dit avontuur mee was begonnen en die mij heel erg begrijpt met alles wat ik hier meemaak. Het was heel raar om Nederlands te praten met haar, dus we gingen snel weer over naar Engels.

Verder gaat alles goed hier, ik heb het naar mijn zin en kan heerlijk genieten van dit weer. Ik heb al dagen gehad dat het 30 graden was. Ik doe leuke dingen met mijn vriendinnen en familie, winkelen, lunchen, koffie halen, foto’s maken van de geweldige omgeving en nog meer. Ik kan niet geloven dat ik hier al 7 maanden zit en nog maar 4 te gaan heb. Donderdag ochtend 22 juni sta ik weer op Nederlandse bodem, dus ik ga nog even van mijn tijd genieten hier. Ik heb leuke dingen op de planning staan, zoals deze Spring Break gaan we met zijn viertjes voor 8 dagen naar St. Croix, US Virgin Islands. Ik heb er ontzettend veel zin in! En ik zal er zeker ook een blog over schrijven.

Liefs, Fabiënne

Reacties

Reacties

Jacqueline Brinkman

Hello Darling!!
Wat leuk weer je bericht en ook wij kunnen niet geloven dat je inmiddels alweer 7 maanden weg bent,een goed teken voor jou ..dan heb je het heerlijk naar je zin!!
Veel plezier in St.Croix,eerst 5 uren vliegen naar Miame en dan nog 4 uur naar het eiland..lijkt mij een geweldige ervaring!! Enjoy lieverd!
Dikke kus van ons allen??????

Marianne Heesakker

Super leuk je verhalen te lezen. Wat een mooie ervaring deze reis. Geniet nog volop van de tijd die je daar nog bent. Liefs Marianne

Liane

Geweldig om weer te lezen! Wat gaat de tijd toch snel......Je bent al over de helft.
Geniet nog even en zeker op Virgin Islands!!! Dikke xxxx

Nancy

Dit lezen geeft mij al plezier
Zo blij voor je
Hoop dat je met mij wel Nederlands praat haha
Geniet er zeker nog maar van StCroix klinkt geweldig????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active