Fabiënne in Arizona!

The dream is coming to an end...

Hoi!

Het is alweer een maandje geleden na mijn laatste update, dus ik dacht laat ik nog eens een blog schrijven. Afgelopen maand heb ik veel gedaan, dus laat ik beginnen met senior week! Oh, and Aya is the best!

24 tot 28 april was het senior week! Dat is een week die in het teken staat van de seniors, The Class of 2017. Tijdens lunch hadden we een speciale “senior lounge”, waar we pizza en andere dingen aten. We hadden een time capsule, die op de reünie over 10 jaar wordt geopend, waar ik wat dingen heb in gedaan, goed excuus om weer naar the US te gaan haha. Verder hadden we senior breakfast en een improvisatie show. Ook deden we een senior parade door de gangen van de school met onze school band. Met dit soort dingen ben ik erg blij dat ik een senior ben en deze speciale dingen allemaal kan meemaken!

Op 9 mei ging ik met Aniek, de andere Nederlander hier, en Brianna naar het concert van The Chainsmokers. Het was echt een super leuk en goed concert!

Mijn jaartje op een Amerikaanse high school is ook tot een einde gekomen. Op 18 mei hadden de seniors onze laatste schooldag. Samen met Aya en Megan ging ik vroeg in de ochtend, om 4 uur, naar de bergen hier in de buurt en keken we naar de zonsopgang. Het was super mooi en een geweldige ervaring. Daarna gingen we met zijn drietjes ontbijten in een restaurantje hier dichtbij. Nadat we ontbijten hadden en even gingen slapen voor 30 minuten, gingen we naar school voor onze laatste schooldag.

Op onze eerste dag van zomervakantie ging ik met Aya en Megan naar een meer hier 45 minuutjes vandaan en genoten we van onze vrije tijd en het lekkere weer. Alleen toen verpeste een bij het omdat die mij prikte. We besloten om maar bij het zwembad bij ons huis, omdat we niet wisten of ik allergisch was en we in de middle of nowhere waren. Verder was het wel een erg leuke dag!

23 mei kwam Aya’s moeder naar Arizona omdat we op 25 mei graduation hadden. We hebben super leuke dingen gedaan, zoals hiken, shoppen, veel eten en nagels laten doen voor graduation. Ook heeft ze heerlijk Japans voor ons gekookt. Tijdens mijn jaar hier heb ik zoveel nieuwe dingen gegeten van verschillende culturen, die ik zeker ga proberen te maken in Nederland!

En toen kwam mijn jaar op ALA tot een einde met graduation. In de avond van 25 mei was graduation, maar in de ochtend hadden we graduation practice. Jammer genoeg ging dat niet zonder problemen, want die ochtend kreeg ik te horen dat ik niet mocht lopen, omdat ik een exchange student ben en dat ze mij dat vergeten waren te vertellen. Het lopen bij graduation is het in onvangst nemen van je diploma, eigenlijk een lege hoes voor je diploma haha. Dit is waar de hele graduation omgaat, dus daarom wilde ik dat natuurlijk meemaken in plaats van aan de zijkant mee te kijken. Na aardig wat drama en telefoongesprekken was het gelukkig opgelost en mocht ik lopen. Wel als laatste en ik werd apart genoemd als een exchange student, maar dat vond ik niet erg. Uiteindelijk was het een super leuke avond geworden en een geweldige ervaring. De foto’s heb ik al op facebook geplaatst.

Ook ben ik met vriendinnen naar een typische Amerikaanse drive-in movie geweest. We hadden de achterbak van een grote truck gevuld met kussens en dekens en hadden natuurlijk veel snacks. Het was echt super leuk, maar het was ook super warm want we wonen in Arizona haha.

Verder heb ik veel leuke dingen gedaan met vriendinnen en mijn familie. Veel wezen shoppen, of course, lekker gegeten, genoten van dit heerlijke weer en veel graduation feestjes. Ik heb nu nog maar 21 dagen te gaan hier in Amerika en dat voelt raar. Ik besef het nog niet, want ik ben nog druk aan het genieten. De afgelopen tijd krijg ik vaak dezelfde vraag van iedereen “Are you excited to go back?” en mijn antwoord is bijna altijd hetzelfde, namelijk dat ik natuurlijk erg veel zin heb om mijn familie en vriendinnen in Nederland weer te zien, maar ik ga mijn leven hier ook zo erg missen. Mijn Amerikaanse familie, mijn Amerikaanse vriendinnen en mijn Amerikaanse leven. Dus ik ga nog even genieten, want voordat ik het weet ben ik weer in ons kikkerlandje.

liefs, Fabiënne

Reacties

Reacties

Bertina van der horst

Heey ik mis je echt supper erg en blijf je heel je leven in Amerika wonen xxx bertina

Liane

Wat een geweldige ervaringen weer...
Echt zoals je het ook in films ziet! Wat is de tijd toch snel gegaan...gelukkig maar....dan ben je snel weer thuis. Heel veel genieten nog en tot over 3 weken!!! Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active