Fabiënne in Arizona!

Saying goodbye.

Hoi!

Zoals de titel al zegt, ik ben druk bezig met afscheid nemen. Mijn agenda staat vol met high tea’s, lunches en drankjes doen. Hartstikke gezellig, maar ook wel raar, want wanneer ik afscheid neem is het toch echt voor een jaar. Ik wil niet weten hoe vaak ik de afgelopen tijd al heb gezegd: ‘Tot over een jaar!” Ik heb al twee top afscheidsfeesten gehad met vrienden en familie.

Maar de meeste zie ik nog wel dagen voor mijn vertrek. Ik ben ook al druk aan het inpakken, overal in mijn kamer ligt kleding en staan koffers. Maar ik ben niet alleen aan het inpakken voor Amerika, maar ook moet ik mijn hele kamer in dozen doen, want we gaan aankomend jaar verhuizen.

Morgen ga ik nog heerlijk een weekje genieten van Turkije met mijn vader en zus. En als ik thuis kom in is het aftellen echt begonnen, want 27 juli vertrek ik. Eerst drie dagen naar New York met een deel van de Nederlandse en Duitse groep. Ik heb het programma ontvangen. Het is een erg druk programma, maar wel erg leuk. Ik heb gelukkig vele dingen die we gaan doen nog niet gedaan of gezien. Die zaterdag vlieg ik door naar mijn gastgezin. Ik kan niet wachten om ze te ontmoeten. Ik heb steeds meer contact met ze en het voelt goed! Het zijn hele lieve en grappige mensen. Maar over mijn gastgezin heb ik ook nog een update! Ik was woensdagavond gezellig met wat vriendinnen bij een vriendin thuis, toen ik een spraakmemo kreeg van mijn gastmoeder. Over of ik zin had om te komen en of ik nog vragen had en dat zulk dingetjes. Maar toen begon ze te vertellen dat het Ayusa, de Amerikaanse partnerorganisatie, contact had opgenomen. Ik was gelijk bang dat er iets was waardoor ik niet meer kon komen, maar gelukkig was dat het niet! Er was een Duitse jongen Tim die aankomend jaar naar dezelfde school gaat, waar ik naartoe ga. Hij had al een gastgezin en alles was geregeld. Maar zijn gastgezin kon opeens hem niet meer hosten. Het is twee weken voor zijn vertrek datum en hij heeft geen gezin meer. Ayusa heeft aan mijn gastgezin gevraagd of ze hem tijdelijk in huis wilde nemen. Eén a twee weken, max drie. Mijn gastmoeder vroeg hoe ik me daarbij voelde en als ik het ook goed vond. Natuurlijk vind ik het goed, want ik kan begrijpen hoe het voor die jongen moet zijn en als ik in die situatie was, zou ik ook graag zo’n optie willen hebben. Mijn gastmoeder heeft me duidelijk gemaakt dat het echt tijdelijk is, want ze vindt het hartstikke leuk om ons te hosten, maar drie tieners vindt ze toch iets te veel haha.

Maar ik ben dus druk bezig met afscheid nemen, inpakken en voorbereiden op mijn avontuur. Maar eerst ga ik even genieten van een heerlijke vakantie!

Liefs, Fabiënne

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active